I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

حتما همه میدونید که جونگ شین علاوه بر موسیقی و بازیگری,در صنعت مدلینگ هم مشغول بکاره و چند باری به روی صحنه مدلینگ رفته.

امروز هم دوباره در مراسم 2015 SS SEOUL FASHION از طرف کمپانی SONGZI به روی صحنه رفت.

ویدیوی زیر تیکه های حضور جونگ شین در این مراسمه.

لینک دانلود این ویدیو:



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت20:27---26 مهر 1393
سلام اقا هادي خسته نباشيد لباساشون بسيار زشت بودن خيلي ممنون
پاسخ:والا اگه بشه اسم لباس روشون گذاشت ^_*


سولان
ساعت13:46---26 مهر 1393
سلام اقا هادی من اصلا نمیتونم برم تالار اتفاقی واسه تالار افتاده؟
پاسخ:والا....................منتظر باشید!!!!


من
ساعت12:50---26 مهر 1393
چقدم تو کارش جدیه
پاسخ:خخخخخخ من تا دیدم گفتم میخواد بره دعوا!!!


شین وو
ساعت8:57---26 مهر 1393
گفتن نداره مدل لباس هاش یکم....! اما عیب نداره از طراح لباس مرد بیشتر از این انتظار نمیره )) خخخخخ ممنونم داداش
پاسخ:خخخخخ ولی فک کن یه روز همچین لباسایی مد بشه ^_^ , خواهش میکنم*_^


رز
ساعت22:37---25 مهر 1393
سلام ممنون
همین پست هم پست قبلی
پاسخ:خواهش مییکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 25 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com